søndag 27. januar 2013

12 tags of 2013 - januar

Tenkte jeg skulle prøve meg på "12 tags of 2013 - january" Tim Holtz. Får se etter hvert om jeg lager alle 12, men her er i hvert fall for januar. Har jo ikke alt han bruker på sin tag men da tar man bare det man har.

Hadde ikke filmstripen som han har, og da stemplet jeg et motiv fra Vilda stamps (samme som jeg brukte på forrige innlegg) på et rutete plastark . Nøkkelen er en del av et gammelt stempel jeg hadde fra Peddler's Pack Stampworks. Det er egentlig 3 nøkler på stemplet men svertet bare den ene.

 
 
Båndet er svertet med distress ink og og stemplet med et stempel fra Kreativ hobby.
 

1 kommentar:

  1. Knallstilig tag! Tøffe detaljer :) Smart å stemple på bånd! Kjempestilig kortet i forrige innlegg også!
    klem Unni

    SvarSlett